נעורים, ביזנס, אופנה ותקשורת המונים

נעורים, ביזנס, אופנה ותקשורת המונים
בננה הוט
צילום: נטע אלחימיסטר

את סיפור ההצלחה המרשים ביותר של תופעת האינסטגרם, רושמות לזכותן שתי הצעירות הפוטוגניות נטע אלחימיסטר ונועה בני, חברות ושותפות במותג בגדי הים הצעיר “בננהוט”: בשבוע שעבר הן השיקו קולקציה משלהן בחנות הדיוטי פרי הגדולה ג’יימס ריצ’רדסון בשדה התעופה בן גוריון

אלחימיסטר, נערה אנונימית לפני שנים ספורות, צילמה את עצמה (סלפי), בעשרות זוויות ופוזות לבושה בבגדי ים זעירים, שלא השאירו הרבה מקום לדמיון, ופרסמה את תמונותיה באינסטגרם. מהר מאוד זכתה לאלפי עוקבים, ובהמשך המספר עלה לעשרות אלפים וכיום עוקבים אחריה מאות אלפים.

הדבר לא נעלם מעיני היבואנים הגדולים של בגדי הים בישראל, שביקשו ממנה להצטלם במותגים שלהם תמורת כסף גדול.

בעלת חושים מסחריים לא מבוטלים, החליטה היזמית הצעירה לפרוע עבור חשבון הבנק הפרטי שלה, במקום זה שלהם, את הצ’ק של הפרסום הגדול – והחלה לייבא בעצמה, בשותפות עם חברתה נועה בני, בגדי ים שמצאו חן בעיני השתיים.

בננה הוט| צילום: נטע אלחימיסטר
בננה הוט| צילום: נטע אלחימיסטר

הן קראו למותג שהקימו Bananhot- ואלפי בנות שראו את הסלפי’ז של השתיים בבגדי הים הללו, החלו להזמין ולרכוש אותם. הכסף המשיך לזרום.

השלב הבא במהפכה המסחרית החדשה המשלבת ביזנס, אופנה, נעורים ותקשורת המונים – התממש כאמור לאור זרקורי העיתונות בשבוע שעבר: ג’יימס ריצ’רדסון נכנסה למהלך אסטרטגי עם נטע ונועה, והחליטה שדגמים בלעדיים מהקולקציה שהן מייבאות, יימכרו החל מיולי ועד סוף הקיץ, במתחם האופנה JR/Fashion, בדיוטי פרי בלוד.

בננה הוט| צילום: נטע אלחימיסטר
בננה הוט| צילום: נטע אלחימיסטר

כך זוכות שתי הצעירות הישראליות לחשיפה בינלאומית בחנות המשווקת מותגים מובילים כמו בוס, ארמני, דיזל, הילפינגר, ל’קוסט, ג’וסיקוטור, פורלה, מון בלאן ואחרים.

לא פחות מ-2 מיליון ישראלים טסים לחופשות דרך השדה בלוד ורבים מהם מצטיידים בבגדי ים מעוצבים בדרך למטוס. דגם של Bananhot יעלה להם 550-700 שקלים.

בננה הוט| צילום: נטע אלחימיסטר
בננה הוט| צילום: נטע אלחימיסטר

באירוע ההשקה סיפר אנדרו דנוס האוסטרלי, מבעלי ג’יימס ריצ’רדסון המתגורר בארץ ולומד כאן לתואר שני, שלפני 30 שנה הגיע הסבא שלו לישראל במטרה להשקיע בתעשייה הישראלית, ולתת קרש קפיצה בינלאומי לצעירים מקומיים בתחילת דרכם המקצועית, כולל מעצבים ויזמי אופנה.

המסורת הזו נמשכת עד היום, והמותג של אלחימיסטר ובני נבחר להיות הראשון שישתלב במתחם של ריצ’רדסון עם דגמים בלעדיים. אחריו, בחודשים הקרובים, תינתן הזדמנות דומה ליזמים צעירים אחרים.

דנוס משוכנע שהחשיפה במסגרת הפרויקט תצעיד את מותגים המקומיים שייבחרו צעד ענק קדימה. גם נועה ונטע אמרו באותו מעמד ששיתוף הפעולה המרגש יהיה: “מקפצה אדירה לעסק שלנו”.

לשאלתי מה מאפיין את בגדי הים של בננהוט, ענו נטע ונועה: א. מידות זעירות. ב. עיטורים וקישוטים של תחרות ורקמות. ג. סולם צבעים עדכני של צהוב, סגול, ירוק לימון ושילובי צבעים מסוג תכלת וליים או אפור וורוד עז.

נראה לי שהמאפיין המשמעותי ביותר וקידום המכירות המוצלח ביותר שלהן היא העובדה שהן מצטלמות בעצמן בבגדי הים הללו.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *