ניו יורק: שבוע האופנה עם טאץ’ כחול-לבן

ניו יורק: שבוע האופנה עם טאץ’ כחול-לבן
בואי. כלה בניו יורק
צילום: שחר עזרן

נילי שלו: “המעצבים הישראלים, נחשבים לחדשנים ונועזים. הם הפכו לפופולריים בקרב הלקוחות האמריקאים”

מעצבי האופנה הישראלים בלטו בנוכחותם ב”שבוע הכלות בניו יורק” וחשפו את עיצוביהם בפני קניינים, שותפים עסקיים ובכירים בעולם האופנה האמריקאי.שבוע הכלות הינו האירוע המסחרי החשוב ביותר בשוק החתונות בארה”ב, שמוערך ביותר מ- 54 מיליארד $ בשנה. ההוצאה הכוללת על שמלות כלה בארה”ב עומדת על כ- 7% ומסתכמת בכ- 3.2 מיליארד $ בשנה.
במסגרת תצוגת אופנה למעצבים ישראלים צעירים שארגנה הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה הישראלי בניו יורק, בסיוע משרד החוץ ומשרד התיירות, קיבלה המעצבת פנינה טורנה, תעודת הוקרה על תרומתה הייחודית לשוק אופנת הכלות הבינלאומי ועל הישגיה יוצאי הדופן בשוק האמריקאי.
יתירה מכך, מתוך 40 התצוגות שהתקיימו על במות מנהטן, כ-10 מהן היו של המעצבים והמעצבות הישראלים, בהציגו במסגרת תצוגה אישית, בהם פנינה טורנה, אלון ליבנה, ברטה, יקי רביד וגליה להב.
גם מעצבים חדשים זכו לחשיפה ובהם טל כחלון, מרב סולו, לימור רוזן, אורבלה, לי גרבנאו, שלומית אזרד ויואב ריש. באירוע הזה לקחו חלק כ-100 קניינים, ו-80 אנשי תקשורת ובכירים בקהיליית האופנה הניו יורקית.
הציר הכלכלי של משרד הכלכלה הישראלי בניו יורק, נילי שלו: “מכלל 40 התצוגות שמתקיימות בשבוע האופנה בניו יורק – כרבע הן של מעצבים ישראלים. זוהי עדות יוצאת דופן לכשרון הישראלי. המעצבים הישראלים, הנחשבים לחדשנים ונועזים, הפכו לפופולריים בקרב הלקוחות האמריקאים”.

בואי. כלה בניו יורק|צילום: שחר עזרן
בואי. כלה בניו יורק|צילום: שחר עזרן


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *